www.deizm.org'un gelişmesi için bir şeyler yapmak istemez misin?

İletişim: deizmturkiye@gmail.com

Join the forum, it's quick and easy

www.deizm.org'un gelişmesi için bir şeyler yapmak istemez misin?

İletişim: deizmturkiye@gmail.com

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
#SomayıUnutma
Sorumluların ceza almaları için, böyle bir katliamın bir daha yaşanmaması için #SomayıUnutma.

+3
Plüton
Vendetta
Devil_Hunter
7 posters

    Kur'an'daki Çelişkiler

    avatar
    Devil_Hunter
    Yeni Üye
    Yeni Üye


    Erkek Mesaj Sayısı : 3
    Yaş : 32
    Katkı Puanı : 7
    Reputation : 0
    Kayıt tarihi : 30/08/10

    Kur'an'daki Çelişkiler Empty Kur'an'daki Çelişkiler

    Mesaj tarafından Devil_Hunter Ptsi Ağus. 30, 2010 2:22 am

    Bu konu alıntı değildir,tamamen bana aittir.Birkaç forumda yayınladım sizlerlede paylaşmak istedim.Düşüncelerinizi merak ediyorum.Eminim çoğunu görmemişsinizdir.

    KUR’AN’DAKİ ÇELİŞKİLER

    MUHAMMED SON PEYGAMBER DEĞİL
    Bakara 97: De ki: “Her kim Cebrail’e düşman ise, bilsin ki o, Allah’ın izni ile Kur’an’ı; önceki kitapları doğrulayıcı, mü’minler için de bir hidayet rehberi ve müjde verici olarak senin kalbine indirmiştir.”

    Bu ayete göre Muhammed başkasına ''Kur'an'ı senin kalbine Cebrail indirdi'' demek zorunda.Muhammed bunu başkasına diyeceğine göre, bu vahiy alan Muhammed dışında biri,bir peygamber daha var demektir.

    Ali-İmran=32: De ki: “Allah’a ve Peygamber’e itaat edin.” Eğer yüz çevirirlerse şüphe yok ki Allah kâfirleri sevmez.

    Burada ise Muhammed ''peygambere itaat edin'' demesi için emir alıyor.Bilinmeyen peygamberler var kesinlikle.

    Bu ayeti:
    Tevbe=61,94,105, Nur=54, ve Nisa=64. ayetler desteklemektedirler.

    Bİrde şu ayetlere bakalım ve Muhammed'in son peygamber olmadığının kanıtları bir kez daha görelim:

    Zuhruf=45: Senden önce gönderdiğimiz elçilerimize sor: Rahmân’dan başka kulluk edilecek ilâhlar var etmiş miyiz?

    Muhammed kendinden önceki elçilere sormak zorunda bu soruyu.Yani Muhammed'den önce gönderdiği elçiler Muhammed'in döneminde yaşıyor.Muhammed'den bir önceki peygamber İsa'dır.Acaba İsa'mı yaşıyordu,yoksa çok önceki eiçilermi?

    Bakara=91:Onlara, “Allah’ın indirdiğine (Kur’an’a) iman edin” denilince, “Biz sadece bize indirilene (Tevrat’a) inanırız” deyip, ondan sonra geleni (Kur’an’ı) inkâr ederler. Hâlbuki o, ellerinde bulunanı (Tevrat’ı) tasdik eden hak bir kitaptır. De ki: “Eğer inanan kimseler idiyseniz, daha önce niçin Allah’ın peygamberlerini öldürüyordunuz?”

    Allah yine Yahudileri yola getirmeye çalışıyor ve Muhammed'e '' Eğer inanan kimseler idiyseniz, daha önce niçin Allah’ın peygamberlerini öldürüyordunuz?” demesini emrediyor.Dikkat edersek Muhammed bunu kendi dönemindeki kimselere diyor.Ve bunlar peygamberleri öldürüyorlarmış.Bu da Muhammed zamanında peygamberler olduğuna dair kanıttır.Muhammed zamanında peygamberler olmasa o zamanda yaşayan Yahudiler peygamberleri öldüremezler.Ve eşittir Muhammed zamanında yaşayan peygamberlere ve Muhammed'in son peygamber olmadığına.

    Peki kim bu peygamberler?Aynı Kur’an Muhammed’in son peygamber olduğunu da söylüyor,o halde nasıl başka peygamberler olur ve diğerlerinden Kur’an neden hiç bahsetmez?

    Çok açık bir şekilde görülmektedirki bu Kur’an’ın Tanrı sözü olmadığının kanıtlayan çelişkilerdir.

    KUR’AN’DA AHİRET
    Kur'an'da ahiretle ilgili çelişkiler de vardır:

    Ahiretin Süresi:

    Bu konudaki genel fikir;ahiretin sonsuz olduğu fikridir.Ama bu yanlış bir bilgidir.Kur’an’a göre ahiretin sonu vardır.Bu konu dahi çoğu müslüman tarafından yanlış bilinebiliyorsa,alın size Kur’an’ın anlaşılmazlığının kanıtlarından biri daha.İnananları böyle önemli bir konuyu bile yanlış bilebiliyorlar.Şimdi Kur’an’dan ayetlerle ahiretin süresiyle ilgili bu yanlış bilgileri gömelim, gömelim ki müslümanlar biraz olsun rahatlasınlar:

    Ayetlere bakalım:

    Hud=106:Mutsuzlar, ateştedirler; çok feci bir soluyuşları ve hıçkırıkları vardır orada.

    Hud=107:Onlar orada gökler ve yer durdukça sürekli kalacaklardır. Ancak Rabbin dilediği süre başka; çünkü Rabbin, dilediğini yapandır.

    Hud=108:Mutlu olanlara gelince, gökler ve yerler durdukça içinde ebedî kalmak üzere cennettedirler. Ancak Rabbinin dilemesi başka. Bu, onlara ardı kesilmez bir lütuf olarak verilmiştir.

    En'am=128: (Allah), onların hepsini topladığı gün, cinlere: «Ey cin topluluğu! İnsanların çoğunu yoldan çıkardınız» der. İnsanlardan cinlerin dostu olanlar da şöyle derler: «Rabbimiz! Biz birbirimizden faydalandık. Nihayet bize tayin ettiğin vademize ulaştık». Allah da: «Sizin durağınız cehennemdir. Orada, Allah'ın dilemesi müstesna, ebedi olarak kalacaksınız» der. Şüphesiz Rabbin hikmet sahibidir, her şeyi bilendir.

    Bu ayetlerde ana buyruk aynı.Ahiret sonsuz ancak Allah'ın dilediği şey başkaymış.Yani Allah dilediği zaman ahiret bitecektir.Ahiret sonsuz değildir ve Müslümanlar daha bu konuyu bile yanlış biliyorlar.

    Cennette Ceza Var ve Kötülük Yapanların Gidecekleri Yerdir!!!:

    Nisa=122:İman edip salih ameller işleyenleri de ebedî olarak kalacakları, içlerinden ırmaklar akan cennetlere koyacağız. Allah, gerçek bir vaadde bulunmuştur. Kimdir sözü Allah’ınkinden daha doğru olan?

    Nisa=123:O, ne sizin kuruntunuza,ne de kitap ehlinin kuruntusuna göredir.Kim bir kötülük yaparsa onunla cezalanır ve Allah’tan başka ne bir dost ve ne de bir yardımcı bulabilir.

    ‘’O’’ diyerek cennetten bahsediliyor.Bunu bir önceki ayette cennetten bahsedildiğinden dolayı rahatça söyleyebiliriz.Zaten aksi iddia edilemez.Yine şöyle bir çözümleme yapalım,Müslümanların içi rahat etsin:

    ‘’O, ne sizin kuruntunuza,ne de kitap ehlinin kuruntusuna göredir’’. Kuruntulara göre olmayan yer neresidir?Tabiki cennet! Kuruntuları olanlar cennete giremezler,onlar cehennemliktirler.Diyelimki cehennemden bahsediyor.Bu durumda da kuruntusu olan kitap ehlinin dahi cehenneme gitmeyeceği sonucu doğar.Sonuçta kuruntulara göre değilse kuruntusu olan cehenneme gitmez anlamına geliyor.Bu cümleden kesin olarak cennetten bahsettiğini anlıyoruz.Cehennemden bahsediyor demek dilbilgisi kurallarına da aykırı olur,çünkü bir önceki ayette bahsedilen cennettir.Cehennemden bahsetse neden cehennemi anlattığı 121. ayette bahsetmesinde cennetin anlatıldığı ayetlerin arasına şıkıştırsın?

    Ve sonuç:
    Cennet sanıldığı gibi rahat bir yer değilmiş,aksine cezalandırma yeriymiş.Cennetin rahatlık yeri olduğunu söyleyen ayetlerle çelişir.

    Cehennem Yiyecekleri:
    Cehennem yiyeciğinin hangisi olduğuda çelişkili bir konudur:
    Gaşiye=6: Darı dikeninden başka yiyecekleri yoktur.
    Bu ayet cehennemdeki tek yiyeceğin darı dikeni olduğunu söyler ama durum hiçde öyle değildir:
    Duhan=43-46: Doğrusu günahkarların yiyeceği zakkum ağacıdır; karınlarda suyun kaynaması gibi kaynayan, erimiş maden gibidir.

    Bu ayetler Gaşiye 6. ayeti yalanlar.Darı dikeninden başka yiyecekleri yoksa zakkum nasıl yerler.İşte güzel bir çelişki daha.Ama bazı uçmuş Müslümanlar darı dikeniyle-zakkum aynı diyecek kadar ileri gidebiliyorlar.O nedenle ben bunlara bir yiyecek daha ekliycem.Umarım ona da zakkum ve dikenle aynı diyecek kadar komik duruma düşebilecek Müslümanlar yoktur dünya üzerinde:

    Hakka=36:Bir irinden başka yiyecek de yok.
    Bu ayet ise cehennemdeki tek yiyecek kanlı irindir der ve diğer ayetleri yalanlar.Şİmdi sorumuzu soralım:

    Cehennemdekiler zakkum mu,darı dikeni mi(bu ikisi kesinlikle farklı bitkiler) yoksa irin mi yiyecekler?Muhammed yine burada bir hata yapmış ve Kur'an'ın Tanrı sözü olmadığını bizlere bildirmiştir.Umalımda Müslümanlar kanlı irinede zakkum demesinler.

    Cehennemdekilerin Dost ve Yardımcıları Var mı?
    Var:

    Bence cehennemdeki azap masalınıda Kur’an’dan ayetlerle bitirebiliriz:

    Nisa 173:İnanıp güzel işler yapanlara gelince, onların mükafatlarını eksiksiz ödeyecek ve lütfundan onlara daha fazlasını da verecektir. Allah'a kulluktan çekinip büyüklük taslayanlara da şiddetli bir şekilde azab edecek ve onlar Allah'dan başka kendilerine ne bir dost, ne de bir yardımcı bulamayacaklardır.

    Buna göre Allah cehennemdeki tek dost ve yardımcıdır.O’ndan başka yoktur.Allah dostlarına azap etmeyeceğine göre bu cehennemde azap yok anlamını verir.Bu da azap bir an bile hafiflemez diyen ayetlerle tam bir çelişki içerisindedir.Azap hafiflemezse,Allah nasıl yardım edecek?Cehennemdeki birine edebileceğin en küçük yardım şüphesiz onun azabını azaltmaktır.Cehennemde azap varsa Allah dost ve yardımcıdır diyen ayetler,yoksa azap bir an bile hafiflemez diyen ayetler geçersizdir.

    Yok:

    Ali-İmran=56:“İnkâr edenlere gelince, onlara dünyada da, ahirette de şiddetli bir şekilde azab edeceğim. Onların hiç yardımcıları da olmayacaktır.”
    Bu ayete göre ise cehennemdekilerin hiçbir yardımcıları yoktur.Bu sefer Allah da dost ve yardımcı değil.Bu da tabiki Allah tek dost ve yardımcıdır diyen ayetlerle çelişir.
    Allah dost ve yardımcı mı,yoksa değil mi?

    Bu ayeti;Ankebut=25, Ahzab=65 ve Casiye=34. ayetler destekler.
    Yine açıkça görebildiğimiz gibi Kur’an Tanrı sözü değil…

    İSLAM’DA TAKIYE

    Takıye:Özel durumlarda dinden çıkmış gibi görünmek.

    Örneğin;Ölüm tehdidiyle dinden çıkmış gibi görünmek(ama kalbi imanlı,zorlama geçene kadar).

    Hepimizin bildiği gibi(İslam dünyasına öğretilen yanlış bilgiye göre) bir Müslüman İslam’dan çıkarılmak adına ne kadar işkenceye maruz kalırsa kalsın İslam’dan çıkarsa kafir olur ve cehenneme gider.Ama Kur'an'a göre durum bundan farklıdır(tabi tam o yanlış bilgiyi destekleyen ayet de var).Müslümanların bu yanlış bilgiyi doğru sanmaları,dinlerinden çıkmamak adına dayanılmaz işkenceler çekmeleri ayrı bir çelişkidir.Kur’an’ın ne kadar anlaşılmaz olduğuna ve Müslümanların dinlerini bilmemelerine güzel bir kanıttır.İslam dünyasının çoğunluğu bu yanlış bilgiyi doğru sanmaktadırlar,ve kafir olmamak için dayanılmaz işkenceler çekmişlerdir.
    Şimdi o bilginin yanlış olduğunu destekleyen Nahl 106. ayete bakalım:
    Nahl=106:Kalbi imanla dolu olduğu hâlde zorlanan kimse hariç, inandıktan sonra Allah’ı inkâr eden ve böylece göğsünü küfre açanlara Allah’tan gazap iner ve onlar için büyük bir azap vardır.

    Ayet çok açık bir şekilde bize gerçekleri anlatıyor.Dinden dönmeye zorlananların kalpleri imanlıysa zorlama geçene kadar kafir gibi görünebilirler ama kendi isteğiyle küfre sapanlara büyük bir azap vardır.

    Ben Müslümanken Deccal masallarını duydukça(Müslümanlara yapacakları dayanılmaz işkenceleri vb.) kalbimi korku kaplardı,ya işkencelere dayanamaz İslam’dan çıkıp kafir olarak ölürsem diye.Tabi alimler de her türlü işkenceye rağmen dinden çıkmamamız gerektiğini,yok cehenneme gideceğimizi vb. gibi yanlış bilgiler verince korkum artıyordu.Ama bu ayeti bilseydim rahatımı hiç bozmazdım.Şimdi bunu okuyan Müslümanların rahatlayacaklarını umuyorum.Eğer bir gün Deccal sizi zorlarsa gönül rahatlığıyla dinden çıkmış gibi görünebilirsiniz.

    Şimdi İse O Yanlış Bilgiyi Destekleyip,Bu Ayetle Çelişen Ayete Bir Göz Atalım:

    Bakara=214:Yoksa siz,kendinizden önce gelip geçenlerin hali hiç başınıza gelmeden cennete girivereceğinizimi sandınız?Onlara öyle ezici yoksulluklar,öyle sıkıntılar dokundu ve öyle sarsıldılar ki,nihayet peygamber ve beraberinde iman edenler:’’Allah’ın yardımı ne zaman?’’ derlerdi.Bak işte! Muhakkak Allah’ın yardımı yakındır.

    Yani sıkıntı çekmeden cennete girilmiyormuş.Ne olursa olsun çekilmeliymiş.Öncekiler ise gerçekten çok sıkıntı,işkence çekmişler.Öncekilerin demir taraklarla canlı canlı derilerinin yüzüldüğünü duymuştum.Gerçi İslam Muhammed’le doğdu ama Allah öncekilerin İslam uğruna çok büyük sıkıntılar çektiğini söylüyor.Mesela ateşe atılan peygamber vb.Ve o sıkıntıları çekmezsen cennete giremezmişsin,bu da Nahl=106. Ayetle çelişki içerisindedir.Bununla çelişen bir bilgi daha veriyim: ‘’Allah kimseye gücünden öte yük yüklemez’’ der Kur’an.Burada ise o büyük sıkıntıları çekmeden cennete girilemeyeceği yazılıdır.Yani Allah kaldıramayacakları,cennete girmek uğruna dayanmak zorunda oldukları işkenceleri insanlara veriyor.

    Evet alın size Kur’an’ın Allah sözü olmadığına dair kanıtlardan biri daha.Şimdi diğerlerine geçelim.

    GÖKLER VE YER KAÇ GÜNDE YARATILDI?

    Birçok Kur’an ayetinde göklerin ve yerin 6 günde yaratıldığı yazar.Fussilet suresinin ilgili ayetlerinde ise bir matematik hatası vardır.Günler toplandığında bu yaratılışın 6 gün değil 8 günde tamamlandığı ve birkaç çelişki daha ortaya çıkar:

    Fussilet=9: De ki: «Siz yeri iki günde yaratanı gerçekten inkâr edip duracak mısınız? Bir de O'na eşler koşuyorsunuz ha? O bütün âlemlerin Rabbidir.»

    Fussilet=10:O, yerin üstünde sabit dağlar yarattı. Orada bereketler meydana getirdi. Orada araştırıp soranlar için rızıkları tam dört günde belli bir seviyede takdir edip, düzene koydu.

    Fussilet=11: Sonra göğe doğruldu o bir duman iken ona ve yere: ‘’İkinizde ister istemez(görevlerinizin gereğini yapmaya) gelin’’ dedi.İkisi de: ’’İsteye isteye geldik’’ dediler.

    Fussilet=12:Böylece Allah onları iki günde yedi gök olmak üzere yerine koydu. Her göğe kendi işini bildirdi. Biz en yakın göğü kandillerle süsledik ve koruduk. İşte bu çok güçlü ve her şeyi bilen Allah'ın takdiridir.

    Fussilet=9:Yeryüzü 2 günde yaratıldı.

    Fussilet=10:Yeryüzündeki rızıklar vb. 4 günde.

    Fussilet=12:7 gök 2 günde(Yer de göğe dahil).

    =Toplamda 8 gün ediyor.Halbuki Kur'an'ın birçok ayetinde gökler ve yer 6 günde yaratıldı denilir.

    Örneğin;Furkan=59:O Allah ki, gökleri, yeri ve ikisi arasındakileri altı günde yaratmış ve Arş üzerine kurulmuştur. O Rahmân'ı, sen haberdar olandan sor.(Tevrat’taki masalın aynısı,Tevrata göre de Tanrı 6.gün sonunda dinlenmeye gider).

    Bu çelişkiyi örtmek isteyen İslamcılar 6.günde gök zaten vardı,2 gün içinde 7 kat olarak düzenlendi,yaratılmadı diyerek burada bir çelişki olmadığını savunurlar. Tamam bu doğru olabilir ama bir düzenleme olsa bile yine de çelişkili bu durum kaybolmuyor (bu ayetteki düzenleme anlamında olabilir,bir de başka surelerin ayetlerinde yoktan yaratma anlamındaki Arapça kelime kullanılmıştır,bu da ayrı bir çelişkidir).

    Çok kolay bir şekilde sonuca ulaşalım.Düzenleme(İslamcıların yırtmak için kullandıkları) kelimeleri alalım ve yine de bundan kurtuluş olmadığını görelim:

    Fussilet’e göre 6.gün sonunda sadece tek gök var ve o da tam oluşmamış daha duman halinde.Gökler 6 günde yaratıldı diyen ayetlerde ise 6.gün sonunda gökler var,bu sureye göre ise tek gök var.En basit görülebilen çelişki budur.Bu sureye göre göre göğün 7 kat olabilmesi için 6. Gün sonunda 2 gün daha geçmesi gerekiyor ve gökler ve yerin tamamlanması 8 günü buluyor.Diğerlerine göre ise 6 günde gökler ve yer tamam.

    Diğer bir yandan başka bir ayete göre de dünya ve içindekiler yaratıldıktan sonra,7 gök yaratılmadan önce yine gökler varmış.Allah'ın ne söylediği belli değil:

    Bakara=29:O, yeryüzünde olanların hepsini sizin için yaratan, sonra göğe yönelip onları yedi gök hâlinde düzenleyendir. O, her şeyi hakkıyla bilendir.

    Yine çoğul kullanılmış.Buradan 6. gün sonunda gökler olduğunu,6.gün sonunda gökleri 7 gök olarak düzenlediğini anlıyoruz.Fussilete göre ise tek göğü 7 gök olarak düzenliyordu.Bir çelişki daha.
    Bir de Kur'an'a edebi mucize diyenlerin yanıldıklarını gösteren edebiyata örnek:göğe yöneliyor ve onları 7 gök halinde düzenliyor.Acaba göğün içinde birşeyler mi varda onları diyor?Tek göğe yönelip,nasıl onları(çoğul)7 gök olarak düzenliyor?Kur'an edebiyatı işte.Bir de Kur'an'a edebi mucize diyorlar.

    Görüldüğü gibi düzenleme de olsa yaratma da olsa bu apaçık bir çelişkidir.Kurtuluşu yok gibi,tabi Müslümanların hayal güçleri çok geniş.

    Ve,Ve,Veee Muhammed yeri gök sanıyormuş!!!Fussilet 11 ve 12. ayetlere tekrar göz atalım:

    Fussilet=11: Sonra göğe doğruldu o bir duman iken ona ve yere: ‘’İkinizde ister istemez(görevlerinizin gereğini yapmaya) gelin’’ dedi.İkisi de: ’’İsteye isteye geldik’’ dediler.

    Fussilet=12:Bu suretle onları,iki günde 7 gök olmak üzere yerine koydu ve her gökte oraya ait emrini vahyetti.Dünya semasını kandillerle donattık ve onu koruduk.İşte bu;güçlü,her şeyi bilen Allah’ın takdiridir.

    11.Yere ve göğe ister istemez gelin diyor.İsteyerek geliyorlar.

    12.Onları(Yeri ve Göğü),2 günde 7 gök olmak üzere yerine koyuyor.
    Görüyorsunuz değil mi?Şu işe bakın!Muhammed göğü yer sanıyormuş.Onları diyerek yeri ve göğü kastettiği çok açık,aksi iddia edilebilir mi?Böyle bir hatayı Tanrı yapamaz herhalde.Kur’an’ın yazarının Muhammed olduğu güneş gibi ortada.

    Bir de 12. ayete göre en yakın gök yıldızlarla donanmıştır.Bu yanlış bir bilgidir,en yakın gökte yıldız yoktur.

    Şu 4 ayete bile ne kadar çelişki sığdırmış Muhammed.Bu 4 ayet bile Kur’an’ın Tanrı sözü olmadığını ve Kur’an’daki mucize iddialarının zorlama olduğunu kanıtlar niteliktedir.

    MUHAMMED’DEKİ TANRILIK ARZUSU

    Muhammed Kur’an’a kendini insanüstü gösterebilecek ayetler koymuştur.Kur’an’a baktığımızda Muhammed’in Allah’a mahsus işleri de yapmaya yetkisi olduğunu görürüz:

    Zümer=10: De ki:’’Ey iman eden kullarım,Rabbinizden korkun.Bu dünyada güzellik yapanlara bir güzellik var.Ve Allah’ın arzı geniştir.Ancak sabredenler mükafatlarına hesapsız erdirilir.’’

    De ki emrinden sonra ‘’kullarım’’ kelimesi geçiyor.Yani Muhammed millete ‘’kullarım’’ demesi için Allah’tan emir alıyor.Ya da Muhammed bu ayeti çelişkili yazdı.Ne farkederki her türlü çelişkidir.Muhammed kendini Tanrı ilan ediyor millete ‘’kullarım’’ dediğine göre.
    Kulun Arapçası olan ‘’abd’’ kelimesi köle anlamına da geliyor.O zaman o ‘’kölelerim’’ diye de çevrilebilir.Böyle olunca Muhammed Tanrı ilan etmiyor olur kendini ama Muhammed’in köleleri var anlamına gelir.Bir peygamberin köleleri olması çok anormal bir durumdur.İnsanları mal gibi alıp satmak,onları küçümsemek,aşağılamak insanlık dışı bir şeydir.Vicdanı olan kimse,bunu desteklemez.Ama gelin görünki ben peygamberim diyen birinin köleleri,cariyeleri var.Bu durumda Muhammed’in peygamber,Kur’an’ın da Tanrı sözü olmadığı apaçık ortaya çıkıyor tekrar.

    Köle anlamına gelse bile neden bütün meallerde kul diye çevriliyor?Bu da Kur’an’ın anlaşılmaz bir kitap olduğunun kanıtlarından biridir.Elinde bir meal olan ve o kelimenin diğer anlamlarına bakamayan mantıklı düşünebilen insanlar nasıl ‘’kullarım’’ der diye düşünecek ve bu çelişki karşısında dinden çıkabileceklerdir.Neden Kur’an dinden çıkarabilecek kadar anlaşılmazdır.Belki köleden daha iyi anlamlara da gelebilirdi o kelime, ama araştırma imkanı olmayanlar direk çelişki diyip dinden çıkacaklardır.Tanrı bu kadar anlaşılmaz bir kitap göndermez.Aynı çelişki Zümer =53. ayettede vardır.

    Şimdi bu Muhammed’in kendini insanüstü konuma çıkardığı ayetlere bakalım:İsra=95: De ki: “Eğer yeryüzünde, (insanlar yerine) yerleşip dolaşan melekler olsaydı, elbette onlara gökten bir melek peygamber indirirdik.”
    Muhammed melek indirebiliyor bu ayete göre ,hem de peygamber bir melek.Kendini insanüstü olarak görüyor ve Tanrı’nın işini üstleniyor.
    Melekler olsaydı,melek peygamber indirirmiş Muhammed.Yeryüzünde insanlar olduğuna göre insan peygamberi O mu göndermiş?Kendi kendini peygamber olarak göndermiş gibi mantıksız bir anlam çıkıyor ortaya.Evet bu ayetten tam olarak böyle bir anlam çıkıyor. ‘’Melek olsaydı melek gönderirdik,insanlar var insan gönderdik’’ anlamına geliyor.

    Rızkı da Muhammed veriyor:

    Enam=151: De ki: ‘’Geliniz, size Rabbiniz neleri haram kıldı okuyayım: O’na hiçbir şeyi ortak koşmayın, babanıza,ananıza iyilik edin. Yoksulluk yüzünden çocuklarınızı öldürmeyin.Sizin de, onların da rızkını biz veriyoruz.Kötülüklerin açığına da, gizlisine de yaklaşmayın.Haksız yere Allah’ın haram kıldığı canı öldürmeyin.Allah bunları size emretti,umulur ki düşünürsünüz.

    Rızkı Allah veriyor diye biliyor çoğunluk ama durum öyle değilmiş.Bakın Muhammed rızkı da veriyor.Allah’tan ne farkı kaldı?Bence ben Allah’ım da demiştir ama sonradan gelen tepkiler üzerine kaldırmıştır Kur'an'dan.

    Muhammed melek peygamber indirebiliyor, rızık veriyor. Müslümanlar bunları diğer kitaplarda görselerdi,alay edeceklerdi büyük ihtimal.Ayrıca Muhammed’in bir uyarıcıdan,normal bir insandan başka birşey olmadığını söyleyen birçok ayet var.Ama görüyoruzki durum öyle değilmiş.Her türlü çelişkili ayetler bunlar.Sadece uyarıcıysa,işi sadece tebliğden ibaretse melek nasıl indiriyor,rızkı nasıl veriyor?Allah’a mahsus olan şeyleri nasıl yapıyor?Neden İslam dünyasının bunlardan haberi yok?
    Sorular çok,cevaplayan yok.Kur’an’ın insan sözü olduğu her halinden belli.Umarım insanlar artık bunun farkına varırlar.

    ALLAH AĞACIN BEDENİNE GİRDİ

    Müslümanlar Hristiyanlara kafir! kafir! diye bağırırlar genelde.Nedeni ise İsa’da bedenlenen Tanrı inancıdır.Bu durumda İsa Tanrı olduğu için,Hristiyanlar insana Tanrı dediklerinden,İslam’a göre kafir olmuş olurlar.
    Tabi Kur’an’ı bilmeyen Müslümanların Hristiyanlara olan bu hoşgörüsüz tavırları normal.Sonuçta daha kendi inandıkları Kur’an’larında ne yazdığından bile haberleri yok.Kur’an’a göre ise Allah ağacın bedenine girmiştir!Evet yanlış duymadınız!Tam olarak böyle bir durum söz konusudur.Hadi Kur’an’a bir göz atalım :
    Kasas suresinde Musa ve Firavun olayı geniş biçimde anlatılır.Ben konuyla ilgili yeri anlatacam:Kasas=29:Musa ve ailesi yola çıkarlar. Musa Tûr Dağı’nda bir ateş görür.Ailesine:’’Durun ben bir ateş hissettim.Ümit ederim ki size ondan bir haber veya ısınmanız için o ateşten bir parça getiririm’’ der.Ve gider.
    Kasas=30’da devam eder:''Mûsâ, ateşin yanına gelince, o mübarek yerdeki vadinin sağ tarafındaki ağaçtan şöyle seslenildi: “Ey Mûsâ! Şüphesiz ben, evet, ben âlemlerin Rabbi olan Allah’ım.”

    Herşey apaçık ortada görüldüğü gibi.Allah ağaçta bedenlenmiş!!Düşünün olayı:Musa gidiyor ve bir ağaç O’na ben Allah’ım diyor.Kur’an bizzat kendisi ağacın Allah olduğunu söylüyor.Bu durumda Müslümanların Hristiyanlara kafir demeye hakları yok.Eğer Tanrı Ağaçta bedenlenebiliyorsa insanda bedenlenmesi çok daha mantıklıdır,insan ağaçtan daha üstündür.Bu başlı başına bir çelişkidir ve bu ayetle çelişen bir de ayet var:

    Şura=51:Allah, bir insanla ancak vahiy yoluyla, yahut perde arkasından konuşur. Yahut bir elçi gönderip, izniyle ona dilediğini vahyeder. Şüphesiz O yücedir, hüküm ve hikmet sahibidir.

    Bu ayete göre ise Allah şekle girmiyor.Açıkça Kasas=30’la çelişki içerisindedir bu ayet.Kasas=30’da ise ağaçtan konuşmuş.Ağaç perde olmadığına göre yine çelişkili ayetler.

    KUR'AN'A GÖRE İLK TAPINAK KABE

    Ali-İmran=96:Şüphesiz, insanlar için kurulan ilk ibadet evi, elbette Mekke’de, âlemlere rahmet ve hidayet kaynağı olarak kurulan Kâ’be’dir.

    Evet bu ayet ilk tapınağın Kabe olduğunu söylüyor.Peki doğruluk derecesi nedir?Tabiki 0(sıfır).Arkeolojik bulgular Kabe'den çok daha eski tapınakların olduklarını gösteriyor.
    Kabe'nin m.ö 800'lü yıllarda yapıldığı tahmin ediliyor ve bu tarih Kabe'yi ilk yapmaya yetmiyor.Kabe'den çok önce kurulmuş tapınaklar,evler var.Dünya'nın en eski tapınağı yapılan arkeolojik kazılar sonucu Şanlıurfa'da ortaya çıkarılmıştır ve Paganizm dinine aittir.
    KAYNAKLAR:http://www.ntvmsnbc.com/id/25071084/
    http://arsiv.ntvmsnbc.com/news/233832.asp

    Kur'an'da tarihi bir mucize daha bulduk sonunda.İlk tapınağın Kabe olduğu bilgisi ne kadarda doğru.Bu kitap kesinlikle Allah sözü.

    İBLİS MELEK Mİ,CİN Mİ?

    İblis İsra=61: ve 62. ayetlere göre melektir.Bu durum şöyle bir çelişki doğurur:İblis Allah’a isyan etti,ama melekler isyan edemezler,devamlı Allah’a ibadet edip onu yüceltirler,Kur’an kendini yalanlamış oluyor İblis'in isyanıyla.Cin olduğunu söyleyen ayet olmasa buradan kesinlikle melek olduğu anlaşılıyor.

    Kehf=50:Yine o vakti hatırla ki biz, meleklere: «Âdem'e secde edin!» demiştik. İblis hariç olmak üzere onlar hemen secde ettiler. İblis cinlerdendi, Rabbinin emrinden dışarı çıktı. Şimdi siz beni bırakıp da İblis'i ve soyunu dostlar mı ediniyorsunuz? Halbuki onlar sizin düşmanınızdır. Zalimler için bu ne kötü bir değişmedir.

    Muhammed çelişkiden kurtulmak isterken,yeni bir çelişki yaratmış.Allah’ın İbslis’i secde etmediğinden dolayı cezalandırması tam bir adaletsizliktir.Çünkü bir kere emir İblis’e gelmiyor meleklere geliyor,İblis ise cin .Meleklere verilen emri neden İblis üstüne alınıp uygulasın?Bu öyle bir mantık ki,düşünün birgün gökten bir ses duyuyoruz,Allah hayvanlara hepiniz bana secde edin diye emir veriyor.Hayvanlar secde ettiği için cennete,insanlar ise etmediklerinden cehenneme postalanıyorlar.Sonra biz sen hayvanlara seslendin bizi cezalandırmaya hakkın yok diyoruz.Susun kafirler diyip azabımızı arttırıyor.İblis olayının bundan hiçbir farkı yoktur.Yine görmekteyizki Kuran Tanrı sözü filan değildir.

    HEYKEL İNEK NASIL BÖĞÜRÜR?
    Bilindiği gibi Musa Allah'la buluşmaya gider ve döndüğünde kavmini buzağı heykeline taparlarken bulur.Bu masalda anormal birşey vardır.Ayete göre Samiri böğüren bir buzağı heykeli yapmış.
    Böğürmek:
    1 . (öküz, manda, deve) bağırmak.
    2 . (insan) anlaşılmaz bir biçimde yüksek sesle bağırmak.
    Böğürmenin anlamı bunlar.Peki bir heykel nasıl böğürebilir?Anlaşılan Muhammed canlısıyla karıştırmış ve karşınızda bir çelişki.

    MATEMATİK HATALARI

    En'am=142:Hayvanlardan da (çeşit çeşit yarattı). Kimi yük taşır, kiminin yününden döşek yapılır. Allah'ın size verdiği rızıktan yiyin ve şeytanın adımlarına uymayın (peşinden gitmeyin); çünkü o, sizin için apaçık bir düşmandır.

    En'am=143: Sekiz çift: Koyundan iki, keçiden iki. De ki: «(Allah), iki erkeği mi haram kıldı yoksa iki dişiyi mi, ya da iki dişinin rahimlerinde bulunan yavruları mı? Eğer doğru iseniz bana ilimle haber verin.

    Burada bir matematik hatası yapmış Muhammed.1 çift 2 tanedir:
    Sekiz çift=16
    Koyundan iki çift=4
    Keçiden iki çift=4
    Toplam=8
    Toplamda 8 ediyor yani 8 çifti bulamıyor.Ama 16 hayvan sayısı olmalıydı elimizde,8 çift dediğine göre.

    Her Şey 2 Çift:
    Zariyat=49:Biz her şeyden iki çift yarattık. Umulur ki, iyice düşünürsünüz.
    Yine bu ayet de hatalıdır.Verdiği yanlış bilgi;her şey 2 çift değildir.Örneğin;bakteriler bölünerek çoğalırlar,eşleri yoktur.Ve burada yine çift diyor,1 çift=2 adet olduğuna göre,herşey 2 çift demek dişilik ve erkeklik dışında 2 cinsiyet daha var anlamını verir.Muhammed çok kötü hata yapmış,acaba develerin üremelerini dişi ve erkek dışında 2 ayrı cinsiyetin daha birleşimiyle mi oluyor sanıyordu da böyle bir hata yaptı.
    Yine görmekteyizki Kur'an Allah sözü olamaz,değildir.

    Bebeğin Anne Karnında Taşınması ile Sütten Kesilme Toplamı 30 Ay:

    Ahkaf=15:Biz, insana anne babasına iyi davranmayı emrettik. Annesi onu ne zahmetle karnında taşıdı ve ne zahmetle doğurdu! Onun (anne karnında) taşınması ve sütten kesilme süresi (toplam olarak) otuz aydır. Nihayet olgunluk çağına gelip, kırk yaşına varınca şöyle der: “Bana ve anne babama verdiğin nimetlere şükretmemi, senin razı olacağın salih amel işlememi bana ilham et. Neslimi de salih kimseler yap. Şüphesiz ben sana döndüm. Muhakkak ki ben sana teslim olanlardanım.”

    Bu ayete göre bebeğin anne karnında taşınmasıyla,sütten kesilmesi 30 aymış.

    Bakara=233:-Emzirmeyi tamamlamak isteyenler için- anneler çocuklarını iki tam yıl emzirirler. Onların (annelerin) yiyeceği, giyeceği, örfe uygun olarak babaya aittir. Hiçbir kimseye gücünün üstünde bir yük ve sorumluluk teklif edilmez. -Hiçbir anne ve hiçbir baba çocuğu sebebiyle zarara uğratılmasın- (Baba ölmüşse) mirasçı da aynı şeyle sorumludur. Eğer (anne ve baba) kendi aralarında danışıp anlaşarak (iki yıl dolmadan) çocuğu sütten kesmek isterlerse, onlara günah yoktur. Eğer çocuklarınızı (bir sütanneye) emzirtmek isterseniz, örfe uygun olarak vereceğiniz ücreti güzelce ödediğiniz takdirde size bir günah yoktur. Allah’a karşı gelmekten sakının ve bilin ki, Allah, yapmakta olduklarınızı hakkıyla görendir.

    Bu ayette 2 yıl emzirme emrediliyor.Şimdi hesaplayalım ve ilk suredeki toplamın yanlışlığını ve 2. sureyle çeliştiğini görelim:

    Bir bebek(bir sorun olmazsa) 9 ay anne karnında kalır.
    2 yıl(24 ay) emzirildiğini farzedersek:
    9+24=33 eder.
    Yani Muhammed burada yine bir matematik hatası yapmıştır.Kur'an'a göre hesapladığımızda bu süre 30 ay değil 33 ay çıkar.Bu da yeni bir çelişki demektir.

    GAYBI KİMLER BİLİR?

    GAYB:Gayb, duygu organları ile veya hesap ile, tecrübe ile anlaşılmayan şey demektir.Örnek:Geleceği bilmek.

    Bu da çelişkili bir konudur.Kur'an'a göre gaybı yalnız Allah bilir,peygamberlerine bildirebilir,O'nun ve bildirdiği peygamberlerinin dışında kimse bilemez.Tabi bazı ayetler bunu söyleyen ayetleri etkisiz kılar:

    Ali-İmran=179:Allah, müminleri içinde bulunduğunuz şu durumda bırakacak değildir, pisi temizden ayıracaktır. Ve Allah sizi gayba vakıf kılacak da değildir. Fakat Allah, peygamberlerinden dilediğini seçip (gaybı bildirir). O halde Allah'a ve peygamberlerine iman edin. Eğer iman eder ve günahlardan korunursanız, sizin için büyük bir mükafat vardır.

    Cinn=26-27:O, gaybı bilendir. Hiç kimseye gaybını bildirmez.Ancak seçtiği elçiye açar. Çünkü onun önünden ve ardından gözetleyiciler salar.
    Şu ana kadar bir çelişki yok.Peygamberlerinden istediğine bildirebiliyormuş gaybı.

    Kur'an'a Göre Peygamberler Erkektir:

    Enbiya=7: Senden önce de ancak kendilerine vahyettiğimiz birtakım erkekleri peygamber gönderdik. Eğer bilmiyorsanız ilim sahiplerine sorun.

    Yusuf=109:Biz senden önce de, memleketler halkından ancak kendilerine vahyettiğimiz birtakım erkekleri peygamber olarak gönderdik. Yeryüzünde dolaşıp da, kendilerinden önce gelenlerin akıbetlerinin nasıl olduğuna bakmadılar mı? Elbette ahiret yurdu Allah’a karşı gelmekten sakınanlar için daha iyidir. Hâlâ aklınızı kullanmıyor musunuz?

    Nahl=43: Senden önce de ancak, kendilerine vahyettiğimiz birtakım erkekleri peygamber olarak gönderdik. Eğer bilmiyorsanız ilim sahiplerine sorun.

    Ayetlere bakıldığında,peygamberlerin erkek oldukları ve Allah'ın gaybı istediği peygamberine bildirdiği,onların dışındada kimseye bildirmediğini anlıyoruz.Ama durum bundan farklıdır:

    Kasas=7:Mûsa'nın annesine şunu vahyettik: "Emzir onu! Onun aleyhinde bir korku hissedince de nehire bırakıver onu. Korkma, üzülme! Kuşkun olmasın ki, biz onu sana geri döndüreceğiz ve onu resullerden biri yapacağız."

    Musa'nın annesine vahyediyor,gaybı bildiriyor(bir kadına).

    Ali-İmran=45:Hani melekler şöyle demişti: “Ey Meryem! Allah, seni kendi tarafından bir kelime ile müjdeliyor ki, adı Meryem oğlu İsa Mesih’tir. Dünyada da, ahirette de itibarlı ve Allah’a çok yakın olanlardandır.”

    Meryem'e(bir kadına) İsa'nın doğacağını,geleceği,gaybı bildiriyor.

    Görüldüğü gibi o ayetler,gaybı peygamberden başkasına bildirmiyor derken,bu ayetlerde Allah peygamber olmayanlara gaybı bildiriyor.Yine görülen o ki Kur'an Tanrı sözü değil,Muhammed'in uydurması.

    EŞCİNSELLİKLE İLGİLİ YANLIŞ BİLGİ

    Araf=80-81:Lût'u da (peygamber olarak) gönderdik. Kavmine dedi ki: «Sizden önce âlemlerden hiç birinin yapmadığı fuhuşu mu yapıyor sunuz?“Hakikaten siz kadınları bırakıp, şehvetle erkeklere yaklaşıyorsunuz. Hayır, siz haddi aşan bir toplumsunuz.”

    Bu ayetlere göre Muhammed tarihi bir mucize daha yaratmış.Lut kavminden başka hiç kimsenin eşcinsellik yapmadığını söylüyor.Fakat bu yanlış bir bilgidir.Onlardan çok önce Sümer mabetlerinde eşcinsellik doğal.Orada kadınlar erkek,erkekler kadın kıyafetinde dolaşıyorlardı.Bunu da bir Tanrı görevi olarak yapıyorlardı.
    Kur'an yine Muhammed tarafından yazıldığını,Tanrı'dan inmediğini haykırıyor.

    KUR’AN’DAKİ GAFLAR

    Kur’an Muhammed’in sözü söyleyeni karıştırdığı ayetlerle doludur.Kimin konuştuğu,Kur’an’ın insan mı,melek mi yoksa Tanrı mı sözü olduğu belirsizdir.Elimizde gaflarla dolu bir kitap var ve ben onlardan bazılarını yazacağım:

    İsra=1:Kulu Muahmmed’i bir gece, Mescid-i Haram’dan kendisine bazı ayetlerimizi göstermek için,etrafını mübarek kıldığımız,Mescid-i Aksa’ya götüren Allah,her türlü noksan sıfatlardan münezzehtir.Şüphesiz ki her şeyi işiten,her şeyi gören O’dur.

    Burada konuşan kimdir?Allah kimin ayetlerini göstermek için Muhammed’i Mescid-i Aksa’ya götürmüş?Cevap:Muhammed yine gaf yapmıştır.

    Bakara=138:Allah'ın boyasını esas alın. Allah'tan daha güzel kim boya vurabilir! Biz yalnız O'na kulluk ederiz.

    Muhammed yine gaf yapmış ve muhtemelen meleklerin sözünü Kur’an’a karıştırmıştır.Burada konuşanların melekler olduğunu sanıyorum.Yine görüldüğü gibi Muhammed belirteç koymayı unutmuş ve çelişki doğmuştur.

    En’am=114:Allah size Kitab’ı açıklanmış olarak indirmişken, ondan başka hakem mi isteyeceğim?Kendilerine kitap verdiklerimiz bilirler ki,o tamamıyla hak olarak, Rabbinden indirilmiştir, sakın şüphelenenlerden olma.

    Hem Muhammed hem Allah konuşuyor.

    Taha=4: (Kur’an’ı): Yeri ve yüksek gökleri yaratanın katından tenzil olarak(yavaş yavaş) indirdik.

    Burada konuşan meleklerdir görünüşe göre, ama yine bir belirteç filan yoktur.Muhammed yine karıştırmış işleri.
    Vendetta
    Vendetta
    Katılımcı Üye
    Katılımcı Üye


    Erkek Mesaj Sayısı : 166
    Yaş : 41
    Katkı Puanı : 224
    Reputation : 7
    Kayıt tarihi : 11/09/10

    Kur'an'daki Çelişkiler Empty Geri: Kur'an'daki Çelişkiler

    Mesaj tarafından Vendetta C.tesi Eyl. 11, 2010 3:17 am

    en büyük ve net çelişki budur:dinlere göre insan yani adem ile havva cennetten yasak olan elmayı şeytanın kandırmcasıyla yediği için kovulmuş,sınav için dünyada yaşam başlatılmıştır.doğrumu? devam edelim;kaynak olarak kuran ve hadislere bakabileceğiniz çelişki şudur:allah evreni hz muhammedin yüzüsuyu hürmetine yaratmıştır. hadi islamcılar bu net çelişkiyi açıklayın...

    Plüton
    Plüton
    Katılımcı Üye
    Katılımcı Üye


    Kadın Mesaj Sayısı : 114
    Yaş : 30
    Katkı Puanı : 153
    Reputation : 3
    Kayıt tarihi : 25/11/10

    Kur'an'daki Çelişkiler Empty Geri: Kur'an'daki Çelişkiler

    Mesaj tarafından Plüton C.tesi Ara. 25, 2010 8:37 pm

    Hiç bir çelişki bile olmasa -ki var- insanların evlatlığının eşiyle evlenmesini helal kılan , köleliği yasaklamayan bir dine nasıl inandığını gerçekten anlayamıyorum.
    Uniak
    Uniak
    Tam Üye
    Tam Üye


    Erkek Mesaj Sayısı : 558
    Yaş : 46
    Nerden : Dünya'dan
    Katkı Puanı : 727
    Reputation : 17
    Kayıt tarihi : 26/04/10

    Kur'an'daki Çelişkiler Empty Geri: Kur'an'daki Çelişkiler

    Mesaj tarafından Uniak Ptsi Ara. 27, 2010 2:12 am

    Güzel bir çalışma keyile okudum.
    Aslında Kur'an daki ayetlerin hemen hemen hepsi bu tarz çelişkilerle dolu.
    Burhan
    Burhan
    Katılımcı Üye
    Katılımcı Üye


    Erkek Mesaj Sayısı : 57
    Yaş : 51
    Katkı Puanı : 92
    Reputation : 3
    Kayıt tarihi : 10/12/10

    Kur'an'daki Çelişkiler Empty Geri: Kur'an'daki Çelişkiler

    Mesaj tarafından Burhan Salı Ara. 28, 2010 5:53 pm

    Muhammed kurup kurup yazmış bi hikayeler. Bundan sonra Kuranı Kerim değil, Kuranı Muhammed dense daha doğru olur.
    supeluta
    supeluta
    Site Yöneticisi
    Site Yöneticisi


    Erkek Mesaj Sayısı : 658
    Katkı Puanı : 802
    Reputation : 23
    Kayıt tarihi : 02/11/08

    Kur'an'daki Çelişkiler Empty Geri: Kur'an'daki Çelişkiler

    Mesaj tarafından supeluta Çarş. Ara. 29, 2010 8:20 am

    Sık sık meal okuyorum, ve bir yaratıcının söyleyemeyeceği ayetleri not ediyorum bir kenara..Her surede en az 5 tane ayet not ediyorum. Smile
    Uniak
    Uniak
    Tam Üye
    Tam Üye


    Erkek Mesaj Sayısı : 558
    Yaş : 46
    Nerden : Dünya'dan
    Katkı Puanı : 727
    Reputation : 17
    Kayıt tarihi : 26/04/10

    Kur'an'daki Çelişkiler Empty Geri: Kur'an'daki Çelişkiler

    Mesaj tarafından Uniak Perş. Ara. 30, 2010 2:35 am

    Ben söyleyebileceğine inandığım son oku ayetini not etmiştim. Onu da sen çürüttün Admin
    supeluta
    supeluta
    Site Yöneticisi
    Site Yöneticisi


    Erkek Mesaj Sayısı : 658
    Katkı Puanı : 802
    Reputation : 23
    Kayıt tarihi : 02/11/08

    Kur'an'daki Çelişkiler Empty Geri: Kur'an'daki Çelişkiler

    Mesaj tarafından supeluta Perş. Ara. 30, 2010 4:11 am

    Buna üzülsem mi sevinsem mi bilemedim Smile
    tesetturluadam
    tesetturluadam
    Katılımcı Üye
    Katılımcı Üye


    Erkek Mesaj Sayısı : 104
    Yaş : 36
    Nerden : -
    Katkı Puanı : 245
    Reputation : 10
    Kayıt tarihi : 12/01/16

    Kur'an'daki Çelişkiler Empty Geri: Kur'an'daki Çelişkiler

    Mesaj tarafından tesetturluadam Perş. Şub. 11, 2016 8:16 am

    pek çoğunu anlamadım biri yardımcı olabilir mi ??

      Forum Saati Çarş. Mayıs 15, 2024 2:53 pm